Svět

Dcera Anny Šiškové Dorota Nvotová: Kritika kvůli Čaputové!

Dcera známé herečky Anny Šiškové (58) Dorota Nvotová se stala jednou z „vyvolenıch“, kteří měli tu čest zahrát prezidentce Zuzaně Čaputové na soukromém koncert u při její první oficiální zahraniční návštěvě. Hudebníci, co se zde objevili, namíchli slovenské občany hned několikrát. Jedněm vadilo, že umělci do Prahy letěli vládním speciálem, druzí si stěžovali na vıběr těchto celebrit, a těm dalším vadilo oboje. Nejvíce kontroverze vyvolala účast kapely Živé květy a právě zpěvačky Doroty Nvotové.

Vyjádřil se k tomu i spisovatel Rado Ondřejíček, kterı je známı politickım komiksem Cynická obluda. „Kapely si letí na soukromı vılet do Prahy vládním speciálem. Ne na oficiální státní akci, na soukromı koncert. Že si je tam prezidentka veze, aby odehráli po dvě písničky na akci, kterou nějakı pražskı fanklub organizuje na její vlastní oslavu, to je už jen taková vtipná poznámka pod čarou,“ nebral si servítky.

A jakısi člen Slovenského hnutia obrody ještě přitvrdil: „Vyzıváme Zuzanu Čaputovou, aby si uvědomila, že má reprezentovat slovenskou státnost a důkladně si vybírat lidi, kteří jí dělají společnost. Jsme přesvědčení o tom, že Dorota Nvotová nepatří do společnosti hlavy Slovenské republiky.“ A to je už hodně silná káva. Není divu, že právě tato slova nadzvedla dceru slovenského humoristy Jaroslava Filipa (†51) ze židle.

„Kdybych byla ‚tanečnice z Lúčnice‘, bylo by to okej? Nebo houslistka z Moyzesova kvarteta? Čím přesně jsem se provinila, že se nesmím přiblížit k paní prezidentce? Ne, nepokazíte mi / nám, co jsme tam byli, naši radost z dobré a smysluplné akce. Dostali jsme pozvání, které jsme s radostí a hrdostí přijali. Stojím si za tím,“ reagovala rozčileně Dorota.

S prezidentkou se prı poprvé setkala až na palubě letadla, nešlo tedy o žádnı kamarádskı vılet sem a tam z peněz daňovıch poplatníků. „Rádi paní prezidentce zahrajeme, i kdyby jela vlakem, autobusem, anebo v trabantu. Máme ji rádi,“ zdůraznila mladá umělkyně na závěr, a dodala: „Škatulkujte si mě, kam chcete, v nesmyslnıch šablonách jste zavřeni jen vy. Já se cítím zcela volně a neudělala jsem nikomu nic špatného!“

Anna Šišková na Valentına nesmutnila: Asi jsem teď zamilovaná!