Domácí

Televize Barrandov dostala kvůli Soukupovi pokutu

Televize Barrandov dostala kvůli Soukupovi pokutu

Majitel televize Soukup v pořadu podle Krejčího kritizoval firmy, které dostávají pobídky od státu a přitom vyvádějí peníze do zahraničí. Jmenoval při tom automobilku Škoda Auto. "Problém je, že tam (Soukup) prezentoval poměrně vıběrově určitá fakta a ta firma se neměla možnost hájit," řekl Krejčí.

Televize se proti pokutě může bránit, pokud s ní nebude souhlasit. "Může to napadnout žalobou a bude rozhodovat soud," doplnil Krejčí.

Společnosti Barrandov Televizní Studio uložila RRTV pokutu už letos na konci dubna. Podle rady měla televize zaplatit 200.000 korun za tendenční a nevyváženou reportáž v pořadu Moje zprávy z loňského listopadu.

Reportáž Ryba smrdí od hlavy se zabıvala státními zakázkami pro agenturu Dorland a podle RRTV prezentovala předem stanovenı pohled snažící se ovlivnit postoje diváka ve prospěch záměru tvůrců.